Fenntarthatóság

Partnereink

Fenntartható kapcsolatok kialakítása

Sikereink nagy része azon múlik, tudunk-e minőségi kapcsolatot kialakítani ügyfeleinkkel, beszállítóinkkal és más fontos partnereinkkel. Igyekszünk olyan együttműködéseket kialakítani, amelyek a bizalomra, átláthatóságra, kölcsönös tiszteletre épülnek, és mindkét fél számára előnyösek.

Ügyfeleink a legfontosabbak számunkra

Наши клиенты на первом месте

2013-ban a Vevői Elégedettséget Mérő (Net Promoter Score) programunk bevezetésével olyan eszköz birtokába jutottunk, amely lehetővé tette, hogy az iparág kiemelten ügyfélközpontú vállalatává váljunk. Ezen program segítségével az ügyfelek szemével értékelhetjük teljesítményünket. Segít megérteni és megvalósítani azt, ami az ügyfeleink számára a legfontosabb. Üzleti növekedés szempontjából fontos teljesítmény mutatóként (KPI) is szolgál.

Ügyfeleink hűsége és elégedettsége kulcsfontosságú szerepet játszik a vállalat tartós sikereinek elérésében. A Vevői Elégedettséget Mérő programunk lehetővé teszi számunkra, hogy kapcsolatainkat rendszerezett és átlátható formában értékeljük, illetve hogy gyorsan és szabályozottan kategorizáljuk, elemezzük és feldolgozzuk az ügyfeleink visszajelzéseit.

Szempontok és megfelelőség

Продуманное управление закупками и поставками

A thyssenkrupp Elevator-nál az alábbi három kulcsfontosságú elem segíti a fenntartható közbeszerzési és beszállítói lánc kezelését:

  • thyssenkrupp Beszállítók Magatartási Kódexe;
  • Kockázatelemzés, melyet kockázatelemzések, önértékelések és adott eseményhez kapcsolódó ellenőrzések támasztanak alá. A korai kockázat felismerés lehetővé teszi számunkra, hogy ellenőrizzük a Beszállítók Magatartási Kódexében leírt alapelveknek és követelményeknek való megfelelőséget;
  • Beszállítók fejlesztése: Beszállítóinkkal közösen dolgozunk a kockázati tényezők beazonosításán, és közös cselekvési tervet dolgozunk ki a konkrét kockázati területekre.
Oldal tetejére
Minden jog fenntartva 2017 © thyssenkrupp Elevator
Impresszum|Jognyilatkozatok|