Álláslehetőségek

Szerviz értékesítő - Területi képviselő

Amit kínálunk

  • Céges autó és telefon;
  • Béren kívüli juttatások;
  • Versenyképes fizetés;
  • Rendszeres továbbképzés;
  • Biztos nemzetközi háttér;
  • Kulturált munkakörülmények.

Feladatok

  • Klasszikus, általános értékesítési feladatok ellátása az ország egy adott földrajzi területén;
  • Meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása mellett új üzleti lehetőségek, ügyfelek felkutatása és megszerzése;
  • Berendezések karbantartásra történő átadásának előkészítése és nyomon követése;
  • Már üzemelő felvonó és mozgólépcső berendezésekhez a cég által ajánlott karbantartási és egyéb szerviz-szolgáltatások értékesítése;
  • Karbantartási ajánlatok előkészítése, karbantartási szerződések megkötése és nyomon követése, valamint szükség szerinti módosítása;
  • Egyes ajánlatokhoz, szerződésekhez kapcsolódó gazdaságossági számítások elvégzése;
  • Ügyféladatbázis folyamatos frissítése, adminisztrálása,
  • Munkakörhöz tartozó adminisztratív feladatok ellátása.

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (műszaki területen szerzett végzettség előnyt jelent);
  • 2-3 éves, szolgáltatás értékesítésében szerzett tapasztalat, lehetőleg épületüzemeltetéshez kapcsolódó területen (építőipar);
  • Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás;
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (általános irodai programok);
  • B kategóriás jogosítvány;
  • Erős értékesítői attitűd;
  • Precizitás, határozottság, önállóság;
  • Lelkiismeretesség, elkötelezettség, csapatszemlélet;
  • Rugalmasság, kiemelkedő kommunikációs készség.

 

Ha szeretne barátságos, együttműködő csapatban dolgozni, küldje fényképes önéletrajzát a budapest-office.tkehu@thyssenkrupp.com e-mail címre. További álláslehetőségekkel kapcsolatos információt talál az alábbi link.

Oldal tetejére
Minden jog fenntartva 2018 © thyssenkrupp Elevator
Impresszum|Jognyilatkozatok|